Så här går det till

Det här är de sakerna som jag orkade fota idag. Jag lägger upp fler saker i dagarna.

För att köpa ett plagg/skor/accessoar så skiriv ett mail till mig med ditt namn, namnet på inlägget vars vara du vill köpa så skriver jag tillbaka ett mail med mitt kontonummer. Insättning måste göras samma dag annars så ger jag bort varan till näste person som är intresserad! Därefter så bestämmer vi mötesplats eller så skickar du med adressen dit jag ska skicka varan. Om vi ska mötas upp så kan jag ta pengarna kontant istället!

Skriv ej om du inte är en seriös köpare som faktiskt har pengar!

Jag kan möta upp köpare som bor i Stockholm om ni vill slippa betala för frakt, annars så skriver jag tillbaka på ett ungefär hur mycket frakten kommer att gå på när ni har skrivit vad ni vill köpa. Om ni ska ha flera saker så lägger jag allt i samma paket och skickar alltesammans.

Maila:

[email protected]

Jag vill bli av med allt så fort som möjligt och tar därför den personen som skriver till mig först och kan betala snabbast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0